Практичний психолог

Румак Наталія Миколаївна

Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність практичного психолога
Персональний сайт практичного психолога
Консультаційно-діагностична робота з відвідувачами закладу проводиться дистанційно (за попередньою домовленістю)
ПОНЕДІЛОК 16:00-18:00
СЕРЕДА 14:00-16:00
ЧЕТВЕР 14:00-16:00
П’ЯТНИЦЯ 11:00-13:00
Звертатись до кабінету № 17 (2-й поверх)
В 2022/2023 навчальному році приділялось багато уваги подоланню постстресових станів у вихованців та батьків, викликаних війною, сучасним стандартам інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами; нейропсихологічному підходу до подолання труднощів навчання (дислексія, дисграфія, дискалькулія); розвитку дитини через засоби гри; нейропсихологічній корекції порушень учбових навичок; проблемам дитячих крадіжок; підлітковій депресії; клінічній психології; логоневрозу; особливостям розвитку дітей від 3 до 5, природним явищам страху; сімейній психології; партнерським відносинам; проблемам компульсивного, неконтрольованого переїдання.

Згідно запитів, що надходили від батьків або працівників закладу, за багатьма питаннями з самоосвіти були проведені консультаційні та просвітницькі заходи. Проводились індивідуальні діагностичні дослідження. Також проводилась робота по напрямах:

- подолання посттравматичних стресових розладів у дітей та дорослих;

- https://oleks.school.org.ua/news/20-57-28-14-10-2022/

- профілізація та профорієнтація;

- профілактика ксенофобії, расової нерівності; профілактика торгівлі людьми, профілактика насилля над дітьми; протидія булінгу, когнітивний конфлікт у булінгу;

- профілактика стресів перед іспитами;

- щодо інклюзивної освіти на сайті ПС опубліковано статтю «Психологія інклюзивної освіти»;

- за напрямом «Сімейна розмова» на сайті ПС опубліковано статтю «Сімейні псікрети як засіб комунікації».

У 2023/2024 навчальному році планується продовжувати вирішувати минулорічні завдання психологічної служби, а саме:
  • Подолання посттравматичних стресових розладів у дітей та дорослих;
  • Вирішення питань вікової соціалізації вихованців під час дистанційної освіти;
  • Відвідування та психологічний аналіз занять досвідчених педагогів з метою узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду;
  • Робота з педагогічним колективом з метою всебічного розвитку комунікативних здібностей педагогів та знань вікової психології;
  • Проведення дистанційних бесід з батьками, з метою розширення знань про особливості вікового розвитку дитини;
  • Проведення групової психодіагностики у гуртках щодо креативності дитини;
  • Розробка тематичних анкет для задоволення актуальних потреб колективу та керівництва закладу;
  • Проведення профілактичних бесід з дітьми, направлених на формування цінностей здорового способу життя;
  • Проведення індивідуальної психодіагностики за запитами батьків та викладачів.
  • Проведення заходів, спрямованих на профілактику негативних явищ серед підлітків та молоді;
  • Проведення заходів, спрямованих на забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в закладі освіти та домашньому насильству);
  • Поновлення матеріалів на сайті Психологічної служби;
  • Проведення профорієнтаційних заходів;
  • Запровадження на сайті Психологічної служби розділу Питання-Відповіді.
Головним у роботі психологічної служби у ЦДЮТ №1 є збереження та зміцнення психічного і соціального здоров’я, створення умов для особистісного, інтелектуального, соціального, фізичного розвитку дітей шляхом доповнення сучасних методів виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями, надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.
Головним завданням психологічної служби є:
  • Психологічний супровід адаптації дітей до умов ЦДЮТ.
  • Психологічна діагностика та аналіз динаміки креативності вихованців.
  • Психологічне забезпечення освітнього процесу.
  • Підвищення рівня обізнаності батьків щодо:
ймовірні наслідки ПТСР у дітей та дорослих,
· протидії булінгу, профілактики правопорушень,
· протидії торгівлі дітьми,
протидія кібербулінгу: механізми захисту порушених прав дитини,
· профілактики СНІДу, профілактики наркоманії та інших видів залежності
  • Консультативна допомога учасникам освітнього процесу з питань навчання, творчого та фізичного виховання, особистісного, професійного та профорієнтаційного розвитку.
  • Просвітницька та організаційно-методична робота.
  • Участь у Всеукраїнському конкурсі авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Розвивальні програми».
Кiлькiсть переглядiв: 624